Feb 19, 2011

Look Of The Day - What a Boring Friday



Akhirnya setelah sekian lama tak keluar...akhirnya malam tadi Mr Kudud bawak jugak saya jalan-jalan...haha..arini saya pakai simple jugak..last 2 weeks beli harem inspired jumpsuit dari Cats Whiskers..so arini nak experiment how's it look like kalau pakai dengan hijab..lepas tu combine dengan pink leopard print shawl favourite saya..ermm ok jugak..tak de la nampak teruk sangat..haha


Muka dah membulat kembali..adoii..macam mana laa nak kasi kurus ini muka..stended laa bila pakai cantik sikit..saya akan suruh Mr Kudud amik picture konon-konon nak letak kat Lookbook.nu..By the way..tengkiuu Mr Kudud yang sporting sebab support saya..


Haa...ini lah dia photographer amatur saya...sebenarnya dia marah saya upload picture pasal dia cakap muka dia buruk gila dalam picture ni..macam sama je all the time..hahaha


Semalam buat pertama kalinya selepas patah kaki tahun lepas..Chicken dah manja balik dengan saya..haha...Maybe dia jealous saya ada Chombee...haha.Chicken ni lain macam sket..ada time dia ok..ada time dia a bit harsh..hehe

What I Wore Last Night :

Harem Inspired Jumpsuit - Cats Whiskers
Gray Cardie - Cats Whiskers
Vintage Belt - Cats Whiskers
Pink Leopard Print Shawl - F Block
Handbag - Longchamp
Brown Wedges - Vincci

From Puchong With Love,


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...