Apr 15, 2013

Terharu


Haa...entry basi lagi...hehe. Dah terperam dalam draft lama gile tapi saya publishkan jugak sebab nak ucapkan terima kasih kepada Mr Kudud, Abah & Mak saya sebab bagi hadiah birthday paling awesome tahun ni..Alhamdulillah. Sepatutnya hadiah saya ni 3 je ( Jam G-Shock, Urban Decay Naked 2 & Loket Emas) tapi disebabkan Iphone saya rosak maka Mr Kudud gantikan dengan Ipad Mini. Tak pasal-pasal kan...Iphone tu hujung bulan baru boleh repair..saya memang tak akan beli Iphone baru sebab Iphone tu saya sayang gile walaupun dah buruk & outdated...hehe. Anyway sorry sangat saya jarang update blog kebelakangan ni. Nanti saya cuba update macam selalu kalau ada masa. Tapi saya masih aktif di Twitter, Instagram dan yang terbaru Keek. Nanti follow lah saya di Keek. Username saya : LizaPypyLamb




Love,
LIZA RAZAK






10 comments:

amirofie said...

Wow.. bestnya dapat hadiah harijadi yang mahal-mahal. Untungnya dia.

suwara entertainment said...

wahhh..bestnya hadiah2 tu :)

♥MAMASYAZA♥ said...

wow bestnye bila dpt hadiah camtu, terasa diri dihargai, tapi takpe akak dah follow liza kat ig

cha said...

ipad mini tu temptingnya tapi kalau dpt iphone 5 mesti lg awesome hee :D

Sharz said...

wah..bestnyer!!daoat hadiah bday yang best2!!

kite pon baru je dapat ipad mini..awak ade subscribe mane2 data plan tak?? share sket.. :p

Sharz said...

awww..kite pon baru je dapat ipad mini..

liza ade subscribe mane2 data plan x??kite tgh mencari data plan mane yg sesuai.. :)

Ratu Hatiku said...

Wah..bestnya dpt hadiah byk...
Hepi besday ya.. Semoga dipanjangkan umur, murah rezeki dan bahagia selalu.. Amin

Syafiqah Hashim said...

best2 nya hadiah birthday...

norhidana said...

mmg terbaik sume hadiah bday tuh... paling akak suke eyeshadow tuh...

ellynadyra said...

bestnya dpt byk bday present! yang paling best, suami mak ayah ingat bday kita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...